Ziare
Duminica, 07 Septembrie 2008 :: ZIARE | REVISTA PRESEI | ZIARE SI REVISTE | PRESA LOCALA | ADAUGA STIRE
CAUTA:  | cautare avansata

CATEGORII

ZIARE

Cont nou

STIRI SOCANTE




SANATATE

Vineri, 14 Martie 2008

Suplimentele de vitamina D reduc riscul de diabet la copii

Suplimentele de vitamina D reduc riscul de diabet la copii

Riscul de a face diabet de tip 1 scade cu 29 la suta in cazul celor care iau suplimente
Administrarea de suplimente de vitamina D in copilarie ii poate ajuta pe cei mici sa reduca riscul de diabet de tip 1, potrivit specialistilor britanici. Medicii din Marea Britanie au analizat 5 studii in cadrul carora mai multi copii au fost monitorizati de la nastere pana la copilaria timpurie pentru a vedea daca respectivele suplimente au avut vreun efect asupra riscului de a deveni diabetic. Expertii au constatat ca riscul de dezvoltare a bolii s-a diminuat cu 29% la copiii care au luat astfel de...


Sursa: Gandul

Vizualizari: 266




0 comentarii pentru "Suplimentele de vitamina D reduc riscul de diabet la copii"
COMENTEAZA STIREA





Comenteaza stirea Arata comentariile Adauga la favorite Adauga ziarul la favorite Trimite unui prieten Tipareste stirea Trimite pe Y! Messenger    

RSS Feed » SANATATE Digg It del.icio.us Furl It Adauga in Ma.gnolia Salveaza in myWeb Stumble It Adauga in Technorati

Alte stiri din SANATATE

Miercuri, 02 Aprilie 2008

Primi embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, au fost obtinuti la o universitate din Marea Britanie Primi embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, au fost obtinuti la o universitate din Marea Britanie

Cercetatorii de la Universitatea din Newcastle au obtinut primii embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, care ar urma sa fie utilizati pentru producerea de celule susa,...

(Sursa: PresaOnline.com)    continuare...

Marti, 01 Aprilie 2008

Virusul social nu face discriminari

Centrul de Prevenire, Evaluare si Consiliere Antidrog Cluj (CPECA) are cativa ani de experienta in spate. Ce ne puteti apune despre evolutia acestuia? Cum au fost lucrurile la...

(Sursa: presaonline.com)    continuare...

Luni, 31 Martie 2008

Tratament revolutionar care vindeca ciroza hepatica Tratament revolutionar care vindeca ciroza hepatica

O echipa de cercetatori de la Universitatea medicala din Sapporo (Japonia) a pus la punct un produs genetic cu ajutorul caruia a reusit sa vindece cobai bolnavi de ciroza...

(Sursa: PresaOnline.com)    continuare...

Luni, 04 Februarie 2008

Antioxidantii, o posibila bariera impotriva cancerului?

Noi studii combat vechea dogma potrivit careia antioxidantii ar putea intr-adevar sa reduca riscul de cancer. In schimb, seleniul este unul dintre elementele care ar putea...

(Sursa: presaonline.com)    continuare...

Alte stiri din ziarul GANDUL
Alte categorii

INFO UTIL

EUR 1 Euro = 3.6059 lei
USD 1 Dolar SUA = 2.5318 lei
GBP 1 Lira sterlina = 4.4666 lei

» curs valutar detaliat

CAUTA UN JOB
Cuvant cheie:

Oras:

Domeniu:
Nivel cariera:
STIRI LOCALE DIN BUCURESTI
CELE MAI CITITE STIRI
CELE MAI COMENTATE STIRI

Pagina a fost generata in 0.990 seconds.