CATEGORII
SANATATE
Laptele scade tensiunea
Persoanele care beau zilnic doua pahare cu lapte degresat prezinta mai putine riscuri de a dezvolta hipertensiune arteriala. Efectul cardioprotector se datoreaza calciului si potasiului din lapte.
In 100 ml lapte se gasesc 120 mg calciu si 150 mg potasiu. Aceste doua microelemente au rol esential in functionarea muschiului cardiac. Iar persoanele care beau zilnic doua pahare cu lapte nu au probleme cu cresterea tensiunii arteriale. Legatura directa dintre consumul de lapte si hipertensiune a fost observata pe parcursul unui studiu efectuat la Universitatea Harvard (SUA). La...
Sursa: Jurnalul National
Vizualizari: 13670 comentarii pentru "Laptele scade tensiunea"
COMENTEAZA STIREA
Miercuri, 02 Aprilie 2008
Primi embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, au fost obtinuti la o universitate din Marea BritanieCercetatorii de la Universitatea din Newcastle au obtinut primii embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, care ar urma sa fie utilizati pentru producerea de celule susa,...
(Sursa: PresaOnline.com) continuare...
Marti, 01 Aprilie 2008
Virusul social nu face discriminariCentrul de Prevenire, Evaluare si Consiliere Antidrog Cluj (CPECA) are cativa ani de experienta in spate. Ce ne puteti apune despre evolutia acestuia? Cum au fost lucrurile la...
(Sursa: presaonline.com) continuare...
Luni, 31 Martie 2008
Tratament revolutionar care vindeca ciroza hepaticaO echipa de cercetatori de la Universitatea medicala din Sapporo (Japonia) a pus la punct un produs genetic cu ajutorul caruia a reusit sa vindece cobai bolnavi de ciroza...
(Sursa: PresaOnline.com) continuare...
Luni, 04 Februarie 2008
Antioxidantii, o posibila bariera impotriva cancerului?Noi studii combat vechea dogma potrivit careia antioxidantii ar putea intr-adevar sa reduca riscul de cancer. In schimb, seleniul este unul dintre elementele care ar putea...
(Sursa: presaonline.com) continuare...
Toja-mania in Ghencea » (Jurnalul National)
Hipertensiunea fura mintile » (Jurnalul National)
Vitamine din mure si afine » (Jurnalul National)
Barbatii maninca mai mult » (Jurnalul National)
INFO UTIL
- Muzica africana in Parcul Tineretului
- Pheonix, Zdob si Zdub si Timpuri Noi, in concert de Ziua Verde
- Tensiuni politice la Drumuri si Poduri
- Pacientii din spitale, obligati sa-si cumpere medicamentele
- Un escroc strangea bani pentru copiii bolnavi de SIDA
- Doi studenti impart 250.000 de euro castigati la Loto
- Nu s-au saturat de vacanta!
- Spitaliada lui Oprescu, amanata de Nicolaescu
- Bunatati din Bucovina in centrul Capitalei
- Balul "bobocilor" cu talon de pensie
- Exclusiv: Orgie cu patru dame de consumatie!
- Nicoleta Luciu a luat peste 30 de kilograme
- Care sunt cei care vor plati primii esecul din alegeri a partidului
- Ciocanea: Cea mai mare eroare dupa 2007 a fost ruperea Aliantei
- Recital de gafe basesciene
- Basescu catre romanii din Italia: Va astept acasa in al doilea mandat
- Invitatie la dezbatere publica - Neimpozitarea profitului reinvestit
- Actorul George Calin a fost impuscat la o terasa din Bucuresti
- Cat timp petrecem fara net si fara mobil
- Cerbul de Aur devine subiect de disputa politica intre partide
- Un nigerian a fost obligat sa divorteze de 82 dintre sotiile sale
- Mitica de la Liga: "Prunea e pestele Federatiei!"
- Vadim Tudor, suparat pe contestatarii intelegerii dintre PRM si PD-L
- Isteria RBD se muta pe profm.ro
- Talpes revine cu coada intre picioare
- Repatriati-le! - Indiggo oripileaza America din nou
- Nestire in nestire - Corina, n-ai vrea sa cinti sub apa?
- Cei mai buni culturisti romani evolueaza la Constanta
- Romania-Lituania, un meci de infarct!
- Razvan Krivach a castigat Cerbul de Aur | VIDEO












1 Euro = 3.6059 lei
1 Dolar SUA = 2.5318 lei
1 Lira sterlina = 4.4666 lei

Da - 973 voturi (82%)
Nimeni nu a comentat aceasta stire.
Comenteaza tu primul aceasta stire.