Ziare

CATEGORII

ZIARE

Romania la Euro 2008

Cont nou

STIRI SOCANTE




+

SANATATE

Vineri, 16 Mai 2008

Extractele din scoarta coniferelor, benefice pentru diabetici

Extractele din scoarta coniferelor, benefice pentru diabetici

Suplimentele alimentare pe baza de extract de conifere reduc nevoia de folosire a medicatiei cardiovasculare pentru bolnavii de diabet tip 2, sustin cercetatorii de la Universitatea din Arizona. Rezultatete sunt incurajatoare pentru bolnavii de diabet, care sunt de doua pana la patru ori mai predispusi la boli cardiovasculare decat restul. Extractele sunt recunoscute pentru beneficii in diferite afectiuni, cum ar fi hipertensiunea, astmul, insuficienta venoasa cronica, tromoboza si arterita.
La cercetarea aceasta au participat persoane cu varsta medie de 60 de ani, carora...


Sursa: Gandul

Vizualizari: 192




0 comentarii pentru "Extractele din scoarta coniferelor, benefice pentru diabetici"
COMENTEAZA STIREA





Comenteaza stirea Arata comentariile Adauga la favorite Adauga ziarul la favorite Trimite unui prieten Tipareste stirea Trimite pe Y! Messenger    

RSS Feed » SANATATE Digg It del.icio.us Furl It Adauga in Ma.gnolia Salveaza in myWeb Stumble It Adauga in Technorati

Alte stiri din SANATATE

Vineri, 04 Iulie 2008

Barbatii virili au mai multe probleme cu prostata Barbatii virili au mai multe probleme cu prostata

Adenomul de prostata poate aparea la orice barbat de peste 35 ani, aceasta fiind cea mai frecventa tumora benigna a barbatilor. 'in Romania, peste 30% dintre barbatii de...

(Sursa: Gandul)    continuare...

Vineri, 04 Iulie 2008

Cum tratam gastrita incipienta Cum tratam gastrita incipienta

Infuziile din ceaiuri, fructele fierte sau sucul de cartof crud se numara printre pansamentele gastrice eficiente Stresul cotidian, mesele neregulate si nesanatoase in...

(Sursa: Adevarul)    continuare...

Vineri, 04 Iulie 2008

Argila contra migrenelor Argila contra migrenelor

Temperaturile ridicate din aceasta perioada afecteaza in primul rand persoanele in varsta. Exista anumite afectiuni care se pot agrava din cauza caldurii. Specialistul...

(Sursa: Click!)    continuare...

Vineri, 04 Iulie 2008

Laptele scade tensiunea Laptele scade tensiunea

Persoanele care beau zilnic doua pahare cu lapte degresat prezinta mai putine riscuri de a dezvolta hipertensiune arteriala. Efectul cardioprotector se datoreaza calciului...

(Sursa: Jurnalul National)    continuare...

Alte stiri din ziarul GANDUL
Alte categorii

INFO UTIL

EUR 1 Euro = 3.6139 lei
USD 1 Dolar SUA = 2.3021 lei
GBP 1 Lira sterlina = 4.5633 lei

» curs valutar detaliat

CAUTA UN JOB
Cuvant cheie:

Oras:

Domeniu:
Nivel cariera:
STIRI LOCALE DIN BUCURESTI
CELE MAI CITITE STIRI
CELE MAI COMENTATE STIRI

Pagina a fost generata in 0.267 seconds.