CATEGORII
SANATATE
Dieta care scade riscul infarctului si al atacului cerebral
Un studiu amplu, efectuat de cercetatori americani, aduce dovezi care sustin eficienta regimului alimentar recomandat de guvern pentru scaderea presiunii arteriale, precizeaza Associated Press. Aceasta dieta poate preveni riscul infarctului si al atacului cerebral.
Cercetatorii au tinut sub observatie, timp de aproape 25 de ani, un numar de aproximativ 88.000 de femei aflate intr-o stare buna de sanatate. Ei au urmarit ce preferinte culinare au acestea, tinand seama, in acelasi timp, cate dintre ele au facut atacuri de cord sau cerebrale. Se pare ca femeile care au facut fata cu brio studiului au avut un regim alimentar asemanator cu cel recomandat de guvern in campania sa pentru a stopa nivelul crescut al tensiunii arteriale in randul populatiei.
Proiectul, numit Dieta DASH, militeaza pentru fructe, legume, cereale integrale, lapte degresat si proteine vegetale, in defavoarea carnii.
Spre deosebire de americancele care urmeaza o dieta obisnuita, numai 24% din femeile care au urmat aceast regim sunt predispuse la infarct, si doar 18% ar...
Sursa: Evenimentul Zilei
Vizualizari: 1740 comentarii pentru "Dieta care scade riscul infarctului si al atacului cerebral"
COMENTEAZA STIREA
Miercuri, 09 Iulie 2008
Pericolul lumii virtualeCopiii si adolescentii care socializeaza mai mult pe internet decit prin comunicare directa cu oamenii au o viziune deformata asupra lumii si sint mai impulsivi, potrivit...
(Sursa: Jurnalul National) continuare...
Miercuri, 09 Iulie 2008
Ochelarii de soare creeaza dependentaMedicii oftalmologi atentioneaza asupra faptului ca ochelarii de soare inchisi la culoare provoaca dependenta. Specialistii spun ca daca purtam acest tip de ochelari '...
(Sursa: Gandul) continuare...
Miercuri, 09 Iulie 2008
Insectele si copiiiIntepaturile insectelor sint nesuferite, dar de obicei inofensive pentru adulti. Nu acelasi lucru se poate spune in cazul copiilor. Pe linga bubitele, mincarimile si...
(Sursa: Jurnalul National) continuare...
Miercuri, 09 Iulie 2008
Pastele dau energie creierului si muschilorSunt gustoase, usor de preparat si sanatoase. Trebuie doar sa le consumati cu chibzuinta! Este vorba despre paste, alimente care aduc o multime de beneficii sanatatii. Pastele...
(Sursa: Click!) continuare...
Topul celor 5 elemente de cautat in alimente » (Evenimentul Zilei)
Gradina ideala pentru copii » (Evenimentul Zilei)
Confort inteligent » (Evenimentul Zilei)
Cupa UEFA, editie revizuita » (Evenimentul Zilei)
INFO UTIL
- Portarul Urko Pardo, transfer de 1,5 milioane de euro in Giulesti
- Fostul prefect al Capitalei a devenit noul consilier personal al lui Orban
- CCR discuta sesizarea PD-L cu privire la Regulamentul Camerei Deputatilor
- O treime dintre romani sunt infectati cu tuberculoza
- Salubrizarea si toaletarea copacilor, printre masurile anti-canicula luate in Capitala
- Independent sau nu, Prigoana vrea sa se faca deputat
- Tariceanu l-a imbunat pe Oprescu. RATB-ul se intoarce in Ilfov de la 1 septembrie
- Dancu spune ca a demisionat din cauza "dialogului surzilor" din PSD
- Mircea Sandu l-a convins pe Gheorghe Constantin sa renunte la demisia din fruntea CCA
- Tariceanu vrea sa treaca bazele sportive din Capitala in administrarea Primariei
- Raluca si Walter Zenga locuiesc la Milano intr-o mansarda
- Rupta in bataie de iubit
- Aici se rasfata sotii Chivu!
- Pericolul lumii virtuale
- Pastele dau energie creierului si muschilor
- Ochelarii de soare creeaza dependenta
- Cineva a distrus noul videoclip al Danei Nalbaru
- Oprescu l-a demis pe seful Administratiei Strazilor
- Cum prevenim bolile caniculei
- Insectele si copiii
- Accident de munca la Siloz: A murit electrocutat, in timp ce incerca sa lege un cablu
- Doua grupuri botosanene la "Mamaia Copiilor"
- Geoana are probleme de autoritate in PSD. Rebelul Dancu nu cedeaza
- Vadim il trage de urechi pe Funar pentru "trasnaia legislativa" cu Biblia in versuri
- 'Indrazneste sa vorbesti' la Scoala de Vara de Jurnalism
- Violatorul fetitei ramase insarcinata a primit mandat de arestare
- UE va intari legile privind drepturile homosexualilor
- 'De cat timp n-am mai facut sex, pot fi considerata virgina'
- 7 ore de somn = silueta!
- Proiect pentru reabilitarea DN 6 Alexandria - Caracal - Craiova













1 Euro = 3.5934 lei
1 Dolar SUA = 2.2861 lei
1 Lira sterlina = 4.5186 lei

Da - 705 voturi (50%)
Nimeni nu a comentat aceasta stire.
Comenteaza tu primul aceasta stire.