Ziare
Duminica, 06 Iulie 2008 :: ZIARE | REVISTA PRESEI | ZIARE SI REVISTE | PRESA LOCALA | ADAUGA STIRE
CAUTA:  | cautare avansata

CATEGORII

ZIARE

Romania la Euro 2008

Cont nou

STIRI SOCANTE




+

SANATATE

Marti, 29 Aprilie 2008

De unde vin bolile

De unde vin bolile

Alimentatia dezechilibrata este la fel de periculoasa pentru sanatate ca si tabagismul. Avertismentul vine de la un grup de cercetatori olandezi de la Dutch National Institute for Public Health and the Environment.
Studiul arata ca, in Olanda, majoritatea bolilor grave si a deceselor sunt provocate de alimentatia dezechilibrata. 'A minca aiurea diminueaza speranta de viata', concluzioneaza studiul.
Potrivit cercetatorilor, 75% dintre olandezi nu maninca suficiente fructe si legume, acesta fiind unul dintre motivele pentru care, anual, in Olanda, 13.000 de...


Sursa: Jurnalul National

Vizualizari: 133




0 comentarii pentru "De unde vin bolile"
COMENTEAZA STIREA





Comenteaza stirea Arata comentariile Adauga la favorite Adauga ziarul la favorite Trimite unui prieten Tipareste stirea Trimite pe Y! Messenger    

RSS Feed » SANATATE Digg It del.icio.us Furl It Adauga in Ma.gnolia Salveaza in myWeb Stumble It Adauga in Technorati

Alte stiri din SANATATE

Vineri, 04 Iulie 2008

Barbatii virili au mai multe probleme cu prostata Barbatii virili au mai multe probleme cu prostata

Adenomul de prostata poate aparea la orice barbat de peste 35 ani, aceasta fiind cea mai frecventa tumora benigna a barbatilor. 'in Romania, peste 30% dintre barbatii de...

(Sursa: Gandul)    continuare...

Vineri, 04 Iulie 2008

Cum tratam gastrita incipienta Cum tratam gastrita incipienta

Infuziile din ceaiuri, fructele fierte sau sucul de cartof crud se numara printre pansamentele gastrice eficiente Stresul cotidian, mesele neregulate si nesanatoase in...

(Sursa: Adevarul)    continuare...

Vineri, 04 Iulie 2008

Argila contra migrenelor Argila contra migrenelor

Temperaturile ridicate din aceasta perioada afecteaza in primul rand persoanele in varsta. Exista anumite afectiuni care se pot agrava din cauza caldurii. Specialistul...

(Sursa: Click!)    continuare...

Vineri, 04 Iulie 2008

Laptele scade tensiunea Laptele scade tensiunea

Persoanele care beau zilnic doua pahare cu lapte degresat prezinta mai putine riscuri de a dezvolta hipertensiune arteriala. Efectul cardioprotector se datoreaza calciului...

(Sursa: Jurnalul National)    continuare...

Alte stiri din ziarul JURNALUL NATIONAL
Laptele scade tensiunea » (Jurnalul National)
Dieta contra caderii parului » (Jurnalul National)
Cura de detoxificare » (Jurnalul National)
Romtelecom si HP pentru 112 » (Jurnalul National)
Vitaminele si memoria » (Jurnalul National)

toate stirile ziarului JURNALUL NATIONAL

Alte categorii

INFO UTIL

EUR 1 Euro = 3.6139 lei
USD 1 Dolar SUA = 2.3021 lei
GBP 1 Lira sterlina = 4.5633 lei

» curs valutar detaliat

CAUTA UN JOB
Cuvant cheie:

Oras:

Domeniu:
Nivel cariera:
STIRI LOCALE DIN BUCURESTI
CELE MAI CITITE STIRI
CELE MAI COMENTATE STIRI

Pagina a fost generata in 0.912 seconds.