Ziare
Luni, 13 Octombrie 2008 :: ZIARE | REVISTA PRESEI | ZIARE SI REVISTE | PRESA LOCALA | ADAUGA STIRE
CAUTA:  | cautare avansata

CATEGORII

ZIARE

Cont nou

STIRI SOCANTE




SANATATE

Miercuri, 06 Februarie 2008

Consumul de cafea contribuie la cresterea glicemiei

Consumul de cafea contribuie la cresterea glicemiei

Persoanele care sufera de diabet si renunta la doza zilnica de cafea sau ceai au mai mult sanse de a-si tine boala in frau, in comparatie cu pacientii care continua cu aceste obiceiuri.
Aceasta este concluzia unui studiu realizat la Universitatea Duke din Carolina de Nord, SUA. Doza zilnica de cofeina contribuie la cresterea cu 8% a nivelului de zahar din sange, influentand negativ efectele tratamentului administrat diabeticilor.
Renuntarea la cafea contribuie la un control mai bun al diabetului de tip 2, boala specifica persoanelor de varsta a...


Sursa: Gandul

Vizualizari: 250




0 comentarii pentru "Consumul de cafea contribuie la cresterea glicemiei"
COMENTEAZA STIREA





Comenteaza stirea Arata comentariile Adauga la favorite Adauga ziarul la favorite Trimite unui prieten Tipareste stirea Trimite pe Y! Messenger    

RSS Feed » SANATATE Digg It del.icio.us Furl It Adauga in Ma.gnolia Salveaza in myWeb Stumble It Adauga in Technorati

Alte stiri din SANATATE

Miercuri, 02 Aprilie 2008

Primi embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, au fost obtinuti la o universitate din Marea Britanie Primi embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, au fost obtinuti la o universitate din Marea Britanie

Cercetatorii de la Universitatea din Newcastle au obtinut primii embrioni hibrizi, umani si animali, din Europa, care ar urma sa fie utilizati pentru producerea de celule susa,...

(Sursa: PresaOnline.com)    continuare...

Marti, 01 Aprilie 2008

Virusul social nu face discriminari

Centrul de Prevenire, Evaluare si Consiliere Antidrog Cluj (CPECA) are cativa ani de experienta in spate. Ce ne puteti apune despre evolutia acestuia? Cum au fost lucrurile la...

(Sursa: presaonline.com)    continuare...

Luni, 31 Martie 2008

Tratament revolutionar care vindeca ciroza hepatica Tratament revolutionar care vindeca ciroza hepatica

O echipa de cercetatori de la Universitatea medicala din Sapporo (Japonia) a pus la punct un produs genetic cu ajutorul caruia a reusit sa vindece cobai bolnavi de ciroza...

(Sursa: PresaOnline.com)    continuare...

Luni, 04 Februarie 2008

Antioxidantii, o posibila bariera impotriva cancerului?

Noi studii combat vechea dogma potrivit careia antioxidantii ar putea intr-adevar sa reduca riscul de cancer. In schimb, seleniul este unul dintre elementele care ar putea...

(Sursa: presaonline.com)    continuare...

Alte stiri din ziarul GANDUL
Alte categorii

INFO UTIL

EUR 1 Euro = 3.769 lei
USD 1 Dolar SUA = 2.7811 lei
GBP 1 Lira sterlina = 4.7136 lei

» curs valutar detaliat

CAUTA UN JOB
Cuvant cheie:

Oras:

Domeniu:
Nivel cariera:
STIRI LOCALE DIN BUCURESTI
CELE MAI CITITE STIRI
CELE MAI COMENTATE STIRI

Pagina a fost generata in 0.467 seconds.